Thursday, July 21, 2011

Meg 10 nap a Nagyatádi Ironmanig

Eddig sajnálatos módon elmaradtak a bejegyzések más teendoim miatt de sebvaj. Az élet nem állt meg, készültem ahogy csak tudtam. Julius 15 en meg is érkeztem Magyarországra. A csomagjaim és a bringám, is sikeresen megérkezett ami miatt nagyon izgultam mivel nincs  „kedvem” egy rendes bringás repülős táska beszerzéséhez (cirka 100 e FT) igy ház egy kb 3000 Ft os papír dobozba es sok szivacs, pattogós papír társaságában lett feladva az igencsak méretes csomagom. Szerencsére megérkezett minden így nagy boldogan indultunk Apával haza a repülőtérről. Anya még Ausztriában nyaralt az egyik barátnőjével de estére Ő is megérkezett Kiskunfélegyházára. Azóta hasonló okosságokkal toltom szabadságomat:


  • szilvaszedés oreganyámnál
  • funyirás, lapátolás, gereblyézés, fametszés a tanyában anyánál
  • bringázás
  • uszás
  • futás
  • kompozás a Tiszán (mivel egyik bringázásomnál benéztem es Mindszenten nincs híd J
  • strandolás
  • sörözés
  • nagy kajálások Édesanyám es Mamám főztjéből
  • favágás
  • szeméttelepre shitt kihordás
  • autokázás
  • takaritás
  • bevásásrlás
  • haveri látogatások
  • Apával bicikli szerelés
  • es ma megyek fel Petre tesomhoz.

Na kb ennyi 10 nap… van még hátra. kicsit fáradtnak érzem magam a lábaimat de kiheverem.

Ma még Pesten elmegyek az utcánkban lévő uszodába, holnap egy hosszabb Margitszigeti futást majd szombaton egy keményebb 60 km es idofutamot tervezek gyorsitás gyanánt azt már itt Félegyházán

No comments:

Post a Comment