Wednesday, August 17, 2011

Elkezdodott!


Elkezdodott aminek el kellett kezdodnie. Mar lassan 3 het is eltelt miota vegeztem elso Ironmanjevel Magyarorszagon es mar lassan 2 hete visszajottem Dubaiba es elkezdtem ujra dolgozni. 3 het hosszu ido edzes nelkul es ezt tegnap este meg is tapasztaltam egy finn sraccal probaltuk atszelni magunkat a 100% os paratartalmon es 40 fok hosegen a Dubai Marina kacskaringos kikotojeben tobb kevesebb sikerrel. 4 km futas utan en aztmondtam allj J es nem is ment tovabb. Szakadt rolam a viz egett a tudom fojtast ereztem es a labaim se vittem. Igy hat megereztem es megtapasztaltam hogy mennyire le lehet epulni 3 het alatt J ha valakinek el kellett volna magyaraznom hogy 3 hete meg usztam 3.8 km bringaztam 180kmt es futottam ra egy marathon az lehet hogy megkerdojelezte volna a teljesitmenyem. Mindenben osztottam volna az ember velemnyet es en se hittem magamban elegge, hogy volt ironmanesdi is par het J

Na de nem vagyok ketsegbe esve, ma megyek uszni ( az is erdekes lesz..) es szepen visszallok a rendes kerekvagara es megkezdem a felkeszulest a jovo ev elso nagy versenyere ami a….. lesz. 

Egyelore ennyi, addig lesz szamtalan kisebb verseny de mindenkinek ki kell tuzni egy ket piros betus unnep/versenynapot az evben amire a legjobban fog koncentralni.

No comments:

Post a Comment