Thursday, March 3, 2011

Week No1. @ 2011

az igazi karacsonyi es feledhetetlen ausztriai sieles es balatoni szilveszter utan egy egesz
het henyelest folytattam. Napi egyszer edzettem egy kicsit foleg erositessel es uszassal vagy futassal utottem el egy kis idot. Reggel mindig koran keltem mivel a dubai/ UAE ido szerint dolgoztam ami szamomra azt jelentette hogy reggel 6 kor ma be kellett jelentkeznem a rendszerekbe es valaszolgatni az emailjeimre, melozni... Ezt a feszitett tempot meg azzal ubereltem hogy napi 3 szor halalra zabaltam magam es kb minden nagy eves utan jol le is fekudtem aludni ami azt vonta maga utan hogy felvettem a sertesjelmezt, ami nem a legszerencsesebb egy Ironmanre valo felkeszules szempontjabol.
Igen, IRONMAN es ne is akarhol Kinaban; majus 28 an. Termeszetesen nem ez az egyetlen versenyem a szezonban. Igen a szezon Dubaiban kb Oktobertol Aprilisig tart mert az ev tovabbi idoszakaiban elviselhetetlen az idojaras a nagy meleg miatt es a versenyszervezok is kivanjak elkerulni az ajulasokat es hogutakat.
errol is majd irok kicsit kesobb talan a kovetkezo heti bejegyzesben.

No comments:

Post a Comment