Sunday, March 13, 2011

Az Abu Dhabi International Triathlon beszamoloja. (3km uszas; 200km bringazas; 20km futas)

ABU DHABI INTERNATIONAL TRIATHLON: USZAS: 3 km

Emirates Palace Private beach. Abu Dhabi Egyesult Arab Emiratusok

A viz homerseklete 21 fok volt de nem ereztem tul hidegnek, sot egyaltalan nem. Lehetett neoprenban uszni ami nekem meg mindig nincs. Egyaltalan nem hianyzott mert mar majdnem melegem is volt a vegere azon a nehany percen ami a ruha segotett volna nem mulott semmi. 2 koros uszas, kifutasssal. (2x1500)

Az uszason 1 oranal mar bringan akartam ulni, ami nem jott ossze de azon a nehany percen nem mult semmi. Nem volt nagy bunyo koszonhetoen hogy volt vagy 8 wave. Nem nagyon bantottak egymast az emberek, siman elfertunk a tengerben ; igy nyugodtam kezdtem es mentem. Az elso kor felenel ereztem hogy szomjas vagyok es dehidrataltam es nagyon elkezdett szurni az oldalam. Kicsit visszavettem megalltam 1-2 masodpercre, ittam egy kicsit a tengerbol, es mentem tovabb J

Kifutas jo volt. Volt egy 5 fos boly amiben evickeltem; talatam is egy jo labat amin mentem. A masodik kor elejen megprobaltam felmenni a kovetkezo bolyra de elhagyni nem birtam oket, csak mellejuk uszni, szoval visszacsorogtam es arra gondoltam minek huzzam magam, ha nem megy jobban, igy meg kellemesen elevickelek a labukon. 1 oranal jottem ki jol esett nem is faradtam el.

Depo. ki a vizbol bringas polo pulzusmero kaja  zokni cipo es mar futottam is a bringahoz. jol sikerult nem rohantam de azert nem akartam sok idot huzni; de nem is rohantam.


ABU DHABI INTERNATIONAL TRIATHLON BIKE. 200km

Emirates Palacetol a YAS Szigetig es vissza 2.5 kor. 2 szer at is mentunk a Forma egyes palyan belul! Az egy oriasi elemeny volt a versenypalyan tekerni.

Az bringa elejen ugy gondoltam hogy a szervezok is szoltak es ereztem is elozo nap hogy oriasi szel van foleg keresztb plusz minimum 35 fok lesz. Igy nyugisan elkezdtem nyomni neki egy joleso tempoban. Az oramon semmi mast nem allitottam be csak a pedalfordulatot es a pulzust. A bringamra fel is ragasztottam hogy `150-160; 85-90 J es semmi mas nem erdekelt. Az elejen nagyon sokan elementek mellettem de lattam hogy magas a rajszamuk; szoval nekik kotelezo volt nyomni mert feltavosok J szoval hagytam oket, semmi masra nem figyeltem csak magamra. 20km en keresztul csak egy kis vizet ittam, hogy meg tudjak nyugodni. Utana megettem egy muzli szeletet ami nagyon nehezen ment le es nem is esett jol. Ezutan ugy dontottem hogy ha nem is ezt terveztem de abbol nem eszek tobbet. A frissito allomasokon meg az emberek fulen is gel; bar; kola; izo viz banan, narancs naptej es ami szem szajnak ingere; szoval ugy dontottem hogy valtoztatok a frissitesemen es elkezdek iso-gumicukrozni meg zselezni es rengeteget vizet inni. Nem akartam hogy hasmenesem legyen a sok szartol. Osszesen egyszer vettem le egy kolat 170 nel meg ugyanakkor egy isot. Amugy vegig gelen es vizen nyomtam mert a szilard kaja nem esett jol mivel 38 fok volt a hivatalos homerseklet. PLUSZ ami a legdurvabb volt, hogy NEM volt egy szelcsendes terulet sem, vegig orditott a keresztszel. Amire ra is faztam mert elol is a 88mm es kerekeket hagytam fent amire majdnem ra is faztam; mert az elso lejtonel majdnem borultam egyet ugy belekapott a szel. Tobbszor bele is kellett fekeznem mert paraztam hogy elesek, szoval a lejtoket ki se tudtam nagyon hasznalni mert csak azon voltam minden erommel hogy el ne vigyen a szel es le se tudtam menni konyoklore.

Olyan 90 km nel borultam meg egy kicsit de talan azert mert akkor mar csak a hosszutavosok voltak a palyan. 20 km embe tellett mire utolertem a kovetkezo embert. Olyan 150 kornyeken begyujtottem nehany embert. Utana mar csak azt vartam hogy legyen vege a bringanak. Olyan 190 nel megalltam mert egy haveromat lattam hogy van valami baja, megalltam megkerdeztem mivan de tovabb kuldott.

Hatalmas elmeny volt; jol ment volt benne egy hid amin 6 szor at kellett menni plusz nehany kisebb emelkedo amire a 4. Utan mar le kellett valtanom kis tarcsara.

Az elso korben olyan pofaszel volt vegig hogy semmi masra nem koncentraltam csak arra hogy minel aerobb maradjak es hogy egyenletesen nyomjam neki kistarcsan hatul valahol. Ez ment 40 km en keresztul.  A bringa tobbi reszen is probaltam okosan menni odafigyelni hogy legyen bennem mindig eleg viz es energía. Azt ugy erzem 780% osan be is tudtam tartani.

A bringa vegen ugy erzeztem nem fogok tudni futni. Kicsit megijedtem amikor leszalltam.

T2 kicsit sokat p.. oltem nem rohantam; atvettem a vipomet buko cipo bele a zsakba majd mentem is. a depoban talakoztam 2 haverommal plusz Wcztem is egy jot :)

ABU DHABI INTERNATIONAL TRIATHLON: 20km Futas

Depo majd irany. Es mint aki megkergult nyomtam neki. Nem tudom mi volt a tempo de kirontottam a depobol es atrohantam az elso frissito allomason mintha ott se lenne. J 5 km nel ertem utol egy masik ismerosomet akitol tobb mint egy orat kaptam tavaly! Na mondom siraly majd egy kanyar utan egy olyan sracot hagytam el aki 2010 ben 90 percet vert ram; ez volt 10 km nel kb. Ekkor verszemet kaptam es elhataroztam hogy ha torik ha szakad nem erdekel de ez a 2 gyerek nem fog megelozni. 12 nel kicsit megfekudtem es visszaelozott az egyik srac ( aki 3 oras marathon futo plusz tobb ultramaratont teljesitett es Adventure racer!!!); 2 metert adott nekem majd visszaelzotem es utana mar vissza se neztem.  semmit nem birtam bevenni csak a 35 fokban ontottem magamra a vizet mint a vizesesJ csak az esett jol semmi mas se zsele se iso se kola egy egy korty viz nagy „furdes“ es kesz. Minden frissitoallomason beleseteltam; de ereztem amugy nem is menni.  Volt meg nehany hely ahol setaltam nehany lepest. A vegen nagyon ereztem hogy barmelyik pillanatban begorcsolhetek, szoval az utolso 300 meteren kivul nem nyomtam csak amennyire birtam.

A vegen bevartam a 2 haveromat gratulaltam nekik es joleso mosollyal konstataltam hogy rengeteget fejlodtem es bar szereny szoktam lenni nagyon fasza csavonak ereztem magam hogy igy lenyomtam a versenyt es hogy oket is megeloztem J


Ma mar bejottem dolgozni is; kicsit erzem mindenem. De jol vagyok. Jol leegtem es zsibbad 2 ujjam de amugy minden ok.


A kovetkezoket vontam le a versenybol :

Uszasom meg minbdig fos J igaz majd 10 perccel gyorsabb mint egy eve de akkor is ;

Kero : ilyen szelben SOHA nem teszem fel megegyszer ezt a kereket, max edzo kerekkel megyek. (elol)  jol ment jol erztem magam, de sok sokat kell menni es gyorsulni is ! 130 utan mar le akartam szallni.

Futas ; oszinten ; sokat kell futnom mert erzem hogy sokat fejlodtem. Es ha igy tudok fejlodni akkor miert ne. Nagyon jo erzes volt futni es nem vonszolni csak magam mint 1 eve.

Bejott a gelezes ; de futason igy se birtam enni semmit.

Talan maradt bennem de semmikepp se akartam felrobbantani magam bringan; plusz a korulmenyeket figyelembe veve probaltam okosan menni mert rengetegen feladtak. En nem akartam. En ugy erzem okosan mentem.

A meleg nem is zavart annyira mert hozza vagyok szova es folyamatosan ontottem magamra a vizet ; de azert a 38 for kivesz sokat az emeberbol DE a SZEL AZ NAGYON DURVA VOLT ! ez ranyomta a pecsetet szerintem mindenki versenyere ; senki nem szamitott ra hogy ennyire kemeny lesz.


Has hat erosites nagyon fontos! 


Hoppa ; konyv lett belole 

ossz ido: 10 ora 20 perc  8. hely 25-30 age group. 101. total helyezes.
ez 35 perces javulas tavalyhoz kepest. nem tunik nagy idodenk de akikkel beszeltem edzett jo versenyzok min. fel oraval mentek rosszabb idot mint tavaly. Ez mar jobban magyarazza az oromomet.


Udv

B

4 comments:

  1. Gratula a teljesítéshez. Nagyon szép eredményt értél el az extrém körülmények ellenére is: Csak így tovább!!!

    ReplyDelete
  2. Tes! Nagyon sportszerű, hogy megálltál segíteni! Kitartás Hawaii-ig!!!! :)

    ReplyDelete
  3. Várom a következő beszámolót! :)

    ReplyDelete