Tuesday, June 14, 2011

Ironman visszaszamlalo

Beneveztem, indultam is volna a China Ironman Versenyen de sajnos 2 hettel a verseny elott toroltek a versenyt. Igy hat meg amugy is ugy donottem, hogy elindulok Nagyatadon a Ironman tavu Hosszutavu Triathlon Magyar Bajnoksagon Julius vegen. A tav: 3.8 km uszas, 180 km bringa, 42.2 km futasJ Hajra!!!! A honlapon fent van a visszaszamlalo enpedig napos bontasban le is irom az en visszaszamlalasomat es az utolso 47 nap edzeset, torteneseit. http://www.ironman.hu/

Eddig edzeseimet Kis Gyula orszagos bajnok triathlonista irta honapokig akinek segitsegevel keszultem mar Januar ota de sajnos idom nem engedi, hogy minden eloirt edzest betartsak igy megegyeztunk, hogy Nagyatadon talakozunk J Egy uj-regi edzeselmeletet vettem elo ami kb 10 ora edzest ire lo kulonbozo felbontastban. Egy sajatossaga van: NINCS konnyu edzes benne. MINDEN versenytempoban van.  Ez ugy erzem passzol is hozzam, mert ugy erzem az allokepessegi munkat elvegezetem mar es talan kijelenthetem, hogy igy vagy ugy tudnam is teljesiteni a tavot de persze ez nem eleg nekem, igy 11 ora 30 perces idot tuztem ki celul, amihez elengedhetetlen, hogy sok intervallumos, gyorsito munkat vegezzek.

A 10 orat kicsit megtoldom de csak 4 oraval! Plusz masfel ora futas es masfel ora bringaval, mindkettot a hosszu edzesek megtoldasakent. Plusz fel oras uszo edzesek nincsenek igy azok is 60 percesek lesznek heti 3 szor.

Lassuk hat hogy fognak kinezni a heti edzeseim az elkovetkezo 5 hetben:
Vasarnap: hosszu futas (180 perc)
Hetfo:   intervallumos kerekpar (60 perc) + futas azonnal bringa utan (30 perc)
Kedd: uszas (60 perc)
Szerda: versenytempoju kerekpar (60 perc) + futas azonnal bringa utan (30 perc)
Csutortok:  uszas (60 perc)
Pentek:  hosszu idofutam ( 270 perc) + futas azonnal bringa utan (30 perc)
Szombat:  tengeri uszas ( 60 perc)

Osszesen: 14 ora. Mind versenytempon!!!!
Uszas: 1:55/100
Bringa: 32.3 km/h
Futas: 5:40perc/km

A versenyterv reszletesen a kovetkezo:
uszas

75 perc  19:44 es 1000 meterek;  kicsit jobb mint 2 perces ezreknek mennie kell minden megeroltetes nelkul

depo1

gyorsan!!!!

bringa

335perc 5 ora 35 perc. Ez 32.24 km/h-as tempo! Igyekeznem kell majd nem sok idot elpazarolni semmivel.

depo2

gyorsan!!!!

futas 240perc 4 ora egy marathoni futasra. Ilyet meg uresben sem futottam, de ezert edzek hogy meglegyen!

TOTAL

660 perc

11 ora 00 perc  5:41 es 1 km ek! Huzos lesz!!!!

No comments:

Post a Comment