Monday, June 20, 2011

39 nap

Hetfo. Ugyanazt a kombo edzest csinaltam mint mult heten ketszer is. Ma elegge teli hassal indultam el edzesre a Ghantootra ami a bringan meg nem is jelentett problemat de a futasomra kicsit ranyomta  belyeget. ( vagyis otthagytam a belyegemet az ut szelen es jo kis hanyas alkalmaval)  De mintha semmi se trotent volna..

De kezdjuk az elejen. Nem nyomtam meg a bringa elejet mert eleg egykedvu voltam. Aztan kb 20 perc utan bemelegedtem es mehetett le 53/11 be :) egy jo kis 10 perces menesre aztan a maradek idoben csak arra figyeltem hogy jo legyen a labforgas es haladjak is. 32.5 km lett a vege pont 60 percet mentem. ez a legjobb az elmult 3 alakalom kozul. A legjobb hogy el se faradtam es a gyakorlasnak koszonhetoen siman valtottam at futasra. Ez jo jel erzem hogy erosebb vagyok bringan is es a bringarol futasra valtas is sokkal olajozottabban megy mar. A futas csak legyen meg alapon egy jo kis atmozgatassal 30 perc 5.25 km 5:45 os ezrek.  Ebben a melegben nem is lehet normalisan futni mert az egekben van az ember pulzusa, nekem legalabbis a 170 verdesi folyamatosan. Magyarorszagon remelem ezzel nem lesz bajom es a kellemesebb klima jobb ideredmenyt hoz majd futason.

Udv

Beci

No comments:

Post a Comment