Thursday, June 23, 2011

Raw Food Test 2. Nap 22/06/2011



Reggel nagy oromomre 75.8 kg-al keltem. A napi adagom a kovetkezo volt: 50 gramm szaritott papaya, 5 banan; 5 alma; 100 gramm mandula; 1 liter paradicsom le.

Ennyi. Delutanra mar ugy ereztem magam , hogy nem tudok mit kezdeni a sok energiammal. Ugy fel vagyok porogve. Nem is porges talan csak valami varakozas. Nem tudom de egy kicsit hianyzik az a delutani erzes amikor ebed utan egy oran keresztul keresztbe allnak a szemeim egy nagy kajalas utan. Egyszeruen alig tudok a seggemen ullni 8 iran at keresztul  meloban allandoan mehetnekem van, olyan mint ha be lennek love. ( ha az ilyen?). Este 11 kor agyban voltam. Az alvassal semmi bajom nem volt siman elaludtam mert teli volt a hasa. Egesz nap nyammogtam ugy ereztem magam mint egy ragcsalo! J mandula banan papaya tea viz mandula alma mindenfele variacioban max 20 percenkent mindig nyomattam valamit. Nem is mellekhatas ertheto, hogy nem kell szeklethigitot szednem. Nincs hasmenesem, csak inkabb lagyabb a telepites J

No comments:

Post a Comment