Thursday, March 3, 2011

Week No2. @ 2011

a hetvegen nehezsegeire hivatkozva de felmasztam Pestre hogy reszt vegyek a szokasos Gabi fele kanbulin ahol vegul
holgyek is megjelentek. voltunk vagy 20 a lakasban. utana utunkra keltunk mint a golya es lebontottuk a Sohot :)
Masnap reggel atom masnaposan anayekkal talakoztam es kivittek Becsbe a repterre ahol majdnem elaludtam a szekben
de sikeresen felultem a Dubai gepre es alom edes allom a gep landolasaig Dubaiban. a het eleg esemetlenul telt igy
hat vartam a hetveget amikor is oriasi szulinapi meglepetes Partyval ajandekozott meg Miciske.
Nagyon boldog voltam! ezena  penteken Peti "birodalmi lepegeto"-vel lekuzdottunk 4 Marina kort aminek darabja 9 km! 36 km futas ment a zsakba.Ez volt az legnagyobb sportesemenye szamomra Januar elso 2 heteben :) egy kepo a Dubai Marinarol. KEP(Dubai Marina)

No comments:

Post a Comment