Thursday, March 3, 2011

Week No7. @2011

a het legizgalmasabb resze a hetvege volt... megint :) nem csak azert mert 8kmt usztam; 351 kmt bringztam es 32 kmt futottam megtamogatva 2 ora kondizassal es 2 nyujtassal, hanem azert mert az egesz het megkoronazasa a kovetkezokrol szolt. Sivatagi bringazas kicsit tobb mint 6 oraban... ordito szellel es meleggel megtamogatva egy olyan utszakaszon ahol tobb mint 165 kmt mentem es tobb tevevel talakoztam mint autoval:) edzesonlineone bejegyzesem:  http://www.edzesonline.hu/edzes/557070
Ha esetleg nem jonne be az oldal akkor regisztral az http://www.edzesonline.hu/ oldalon es vegyel fel a kedvenceid koze.:) felhasznalo nevem: B ha nem megy a kereses akkor pedig ott vagyok gyugyo kedvencei kozott.
 Ha megsem akkor itt tudod elolvasni a reszleteket:
Edzésvégzés idopontja2011-02-19 12:00
Edzés típusaÁllóképesség javítás (edzés)
Edzésmunka ideje06:08:00
Megtett távolság169.5 km
Edzés sebessége27.64 km/h
Edzés tempója02:10 p/km
Pedálfordulat100 rpm
Átlagos pulzus135 bpm
Idojárás Napos ido, 25 fok,
hely: Dubai es Abu Dhabi kozott a sivatagban valahol :)
EROS SZEL a tenger felol
FEKET LEVES HU BAZDMEG. Mar bocsanat de semmi mas nem jut eszembe errol az edzesrol.
nagyon keson keltem, reggel 6 kor el akartam indulni egy 120 km 100 as fordulat max 140 BPM es edzesre. kinyomtam az orat reggel es csak 11 kor keltem fel.
elindultam hat es nagyon eros voltam. benyomtam 3 zsemlet plusz 2 banant es egy fel liter tejet fullon voltam es tudtam ma jo lesz.
Mar nagyon regen tervezgettem egy utat ami olyan 86 km oda plusz 85 km vissza.
ennek neki is vagtam ereztem hogy nincs semmi szel szoval neki mertem vagni az nagy utnak. camel back fullon 2 liter plusz 3 kulacs ketto mogottem egy a vazon. az elso 40 km en nem is volt semmi gond jol haladtam pulzusom nagyon alacsonyt volt es semmi szel. kb 70 perc elteltevel a szel felerosodott es peritett neha 50 el.... na ereztem hogy ebbol oriasi szivacs lesz! de nem erdekelt; mentem. felutra ( 85 km hez 2 ora 20 perc  alatt ertemoa.....) j kis tepo vol igaz nem igy terveztem de ikabb nyomtam mert tudtam hogy ram fog sdoetetedni ha ne haladok, a taj gyonyoru volt SIVATAG vegig :0 tevek kecskek farmok. volt egy resz ahol le kellett szalnom atemelnem a bringat mert vegig bokaig ero homok volt az uton!
fordito, megallatm egy gyors vizelesre :) 3 kulacs minusz viz, de nem aggodtam a camel back meg tele volt vizzel gyorsan iderretem nem lehet baj. volt nalam csoki stb nem eheztem. mikor megfordultam mar az elso 10 km elkuldtem mindenkit mindehova es a vegen mar magamat is hogy ekkora f vagyok hogy ezt bevallaltaml mert tudtam hogy meg csak kb 3 ora votl delutan itt Dubaiban tudvan hogy kozel vagyunk az egyenlotihoz; ugy megy le a nap mint ha lerentanak. ez utan FEKET LEVES VEGIG  3 es fel ora FULL POFASZEL dimbes dombos terepen ahol neha a lejtokon se gyorsultam olyan szel volt. az utolso oraban se vizem se csoki se semmi...  full kivoltam; teljesen kiszaradt a szam ott voltam a naplmeneteben oriasi szembeszelben full uresen faradtan a sivatag kozepen es meg elottem volt megszamolhatatlan szamu dombocska es csak nyomtam nyomtam nyomtam. az vege oriasi megkonnyebbules volt mikor meglattam az autot; leultem es 10 percig csak szitkozodtam  kb hogy mi lett volna ha ramsoetetedik... na errol ennyit jo kemeny edzes volt es jo tapasztalat egy eletre az biztos.
ma megyek masszazsra es fodraszhoz is. abszolut csikorsra leegtem.
este 8 kor bezudultam az agyba es12 ora komazas utan ma reggel viszonylag frissen ebredtem.

No comments:

Post a Comment