Thursday, March 3, 2011

Week No3. @ 2011

a het meglehetosen egy nagy meglepetessel kezdodott mivel egy haverom akivel eddig edzettem megplepett azzal hogy benevbezett a Dubai Maratonra. En elore leszegeztem hogy edzek vele de nekem elsosorban az Abu Dhabi International Triathlon (3-200-20) China Ironman (3.8-18.-42.2) es Nagyatad van a szemem elott es csak ezekre keszulok es nem fogom lefutni vele a zegesz marathont. Na jol beszivtam nem volt visszaut.
4:25 ot ot kocogtunk orultem is neki hogy nem volt nagy meleg es Peti tempoja se volt tul eros nekem es neki se de ennel jobban nem is ment volna erzesre. ennyire felkeszulest meg nem szurtam el azzal hogy 1 hettel elotte beizzitottunk egy 36kms futogatast... ereztem en hogy nem lesz jo vege, nem is lett. 25 km utan mind a ketten atcsaptunk "Birodalmi Lepegeto" iramba es masztunk a celig. Se az utolso het pihenese se a taplalkozas nem volt jol megetvezve. Ettol fuggetlenul Nagy gratula Petinek es nekem is a 5. marathonomhoz. Elviekben alapozunk vagy mi nem? :)

No comments:

Post a Comment